Friday, January 29, 2010

Sang Mereka2




X RELEVAN DAH... itulah perkataan yang terbaik untuk diungkapkan kepada golongan separa warga emas di ****. bagi aku itu satu perkataan yang masih sopan untuk aku gelarkan pada sang mereka². kalau ikutkan bahasa kurang sopan negeri aku amat pedih telinga orang yang mendengarnya. aku x sanggup untuk melihat mereka membunuh diri jika sang mereka² tahu aku menggelarkan mereka sebegitu hina. kihkihkih... bawak²lah sedar diri sang mereka². anda semua x relevan dah... siapakah yang terasa pedas??? tentulah sang mereka² yang makan cili... pedasss punya..

ape lagi skandal yang aku x tahu kat ***** ni ek? siapa yang perlu aku panggil Aduan Rakyat? Terjah? 360? 999? yang pasti semua warga ***** yang bakal menerima tempiasnya. mngkin poketnya masih kosong? mungkin perutnya masih belum kembong? mungkin keretanya belum ada yang boleh bukak bumbung? mungkin rumahnya masih belum tinggi menggunung? mungkin sekufunya nya masih belum cukup harta nak sombong? mungkin3!!!

berapakah ringgit malaysia yang perlu anda ada untuk hidup di kota metropolitan ini? statistik dan fakta mengatakan mereka yang perpendapatan ringgit malaysia 2k dikategorikan miskin di bandaraya Key El... mampukah semua warga ***** untuk meneruskan hidup di bumi bertuah ini. tanya pada diri dan jawab sendiri? berapakah? kenapakah? siapakah? mengapakah? bagaimanakah? mungkinkah? haruskah? tanya pada hati lagi?

apakah jalan yang terbaik untuk kita? menapak mulakan langkah baru? merangkak meneruskan perjalanan yang sedia ada? atau berlari dan teruskan menyanyi x puas hati? siapakah yang akan mendengarnya? x dak sapa pun...ape yang patut kita buat? LU PIKIRLA SENDIRI!!!

1 comments:

armyzx on January 29, 2010 at 8:25 AM said...

siapakah sang mereka2.. jangan cepat melatah..mereka ada dimana2.

Related Posts with Thumbnails
 

aku punya blog [hitamnyalukisan] Theme is Edited by Armyzx Bloggerized by armyzx © 2009