Thursday, April 22, 2010

Aku Gian...Salahke?



Aku GIAN dalam kata lain aku ketagihan. Aku ketagihan sesuatu yang aku selalu aku zahirkan akibat ketidakpuasan. Aku hanya gian benda itu. Aku bukan pesalah atau penjenayah, jangan salah anggap siapa sebenar aku.

Aku cuma ketagihan menulis. Janganlah semua orang menuding jari kepada aku sebagai menjijikkan. Aku cuma suka berimaginasi dan bermain dengan mainan kata dan tatabahasa. Aku masih manusia biasa yang gemar membunuh masa dan meragut kesucian perkataan kadang-kadang.

Kadang-kadang aja ok bukan selalu. Aku cuma bereksperimentasi dengan keberanian merogol kekayaan maksud perkataan. Ya itulah aku. Itu bukanlah kesalahan berat bagi aku dari aku mencabuli manusia mamalia yang bernyawa dan penuh nafsu. Aku cuma ghairah dan bernafsu untuk membogelkan maksud dan perkataan dengan lebih memperkayakan dan mempelbagaikan maksudnya. Salahkah aku?

Dont Rape Me!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

aku punya blog [hitamnyalukisan] Theme is Edited by Armyzx Bloggerized by armyzx © 2009