Tuesday, June 23, 2009

Hoola


salam kedamaian kepada sume. 1st entri aku di blogspot setelah aku diceraikan oleh wordpress. biarlah blog itu menjadi kenangan aku. mungkin semua yang berlaku ada dihikmah sebaliknya. mungkin dia menuntut aku belajar sesuatu untuk mendapatkan sesuatu dan akhirnya melepaskan sesuatu.

aku dah lama berpuasa dari menulis kerana terlalu banyak menghabiskan masa untuk memaksa pilotbaby aku dilahirkan dengan secepat yang mungkin. ianya bagaikan satu mimpi yang aku begitu ingin zahirkan di alam realiti ini. mungkin tidak sehebat atau segah mana tapi aku amat bangga jika ianya terlaksana... walaweh

oops kenapa hitamnyalukisan yang aku pilih untuk blog baru aku ni... aku pun x pasti. terlalu banyak nama yang aku cuba tapi semuanya x boleh. bengong betul dari sempoi ke skema sumer x boleh. sampai cair taik telinga aku pikir pun x berhasil.

sampai 1o kali dgr lagu si MUH putihnyalukisan barulah akhirnya berjaya jugak aku registerkan blog baru aku ni. cuma aku harap semua warga diblogosphere ni dapat terima aku untuk aku jadi sebahagian dalam planet mereka.

erm...mungkin blog aku ni x lah sehebat mcm blog org lain tp aku x kisah aku hanya ingin berkongsi sesuatu untuk aku belajar tentang sesuatu. eleh



0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

aku punya blog [hitamnyalukisan] Theme is Edited by Armyzx Bloggerized by armyzx © 2009