Tuesday, June 30, 2009

Konflik


k o n f l i k... pendek aje perkataan ini. tapi ia banyak mempengaruhi hidup aku semenjak 2 menjak ni. aku cuma manusia biasa x lari dari dibelenggu masalah, dipengaruhi emosi, dibebani tanggungjawab. tapi semua itu bukanlah alasan untuk aku melarikan diri dari tanggungjawab aku pada semua orang berlangsungan dengan aku.

entah kenapa mungkin akukah yang degil atau orang lain yang x boleh memahami aku. aku celaru, aku bingung, aku buntu dan aku tak tahu. semuanya aku, bila masanya mereka nak mengaku yang kadang² mereka juga macam aku. mereka cuma tahu mengadu, semuanya aku, yang berubah cuma aku, sedangkan mereka tak pernah ambil tahu, atau cuba memahami aku.

sampai bila aku... kuatkah a k u ? ? ?

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

aku punya blog [hitamnyalukisan] Theme is Edited by Armyzx Bloggerized by armyzx © 2009