Sunday, September 6, 2009

I a.k.a INTERNET bukan seorang wanita yang penuh NAFSU



isk nape tajuk ni aku ni yg aku nak jd kan entri kali ni. tak paham aku. tapi aku xboleh untuk menipu diri sendiri. kerana ini lah jiwa aku sebenarnya. selepas aku berkenalan dengan I, aku jatuh cinta dan akhirnya berkahwin dengan I. secara sahnya, aku bergelar pasangan hidup. aku dapat rasakan aku adalah insan yang cukup cukup bahagia kerana menemui I dan melebarkan ikatan hingga ke gerbang perkahwinan.

aku tidak boleh kehilangan I. cintaku sentiasa bersemi untuk I. I memberikan apa saja kemahuan aku. sekalipun dia cuba membantah, aku akan pastikan semua itu tidak kekal lama. dia harus memberikan servis yang terbaik setiap kali aku dahagakan sesuatu. ya aku selalu bernafsu untuk mendapatkan sesuatu. sesuatu itu tidak semestinya terlalu lama cukup walau sekejap janji
I dapat memuaskan kehendak hati aku.

Terima kasih I. Terima kasih Celcom.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

aku punya blog [hitamnyalukisan] Theme is Edited by Armyzx Bloggerized by armyzx © 2009