Sunday, March 14, 2010

Blog Gosip Radikal Tapi Sopan (( http://beautifulnara.com ))


Entry apa ni? Bukan aku nak mempromote gosip itu bagus tapi sekadar ingin menyokong kenyataan artis personaliti hebat di awal kemunculan bersama sitkom Spanar Jaya, x lain x bukan Wardina kita. Memang artis itu x layak untuk dijadikan ikon lebih2 remaja yang terlalu teruja untuk menjadikan artis favourite mereka sebagai ikon.

BeautifulNara.Com satu2nya blog gosip yang aku selalu layan bile tengah SENTAP. Di sini ada gambar BCL dengan aksi seksi kurang radikal lagi ni. Biasa je bagi semua orang. Tapi yang makcik2 kat kampung kata ini dah macam tuttttt je ni.

"ada banyak lagi gambar sila klik di SINI"

Kita sama2 tgk dan nilai, bukan untuk mengaibkan tapi untuk kita sama2 nilaikan kebenaran kata2 Pn Wardina.

p/s: Sumpah aku cakap aku memang dari dulu suka Si Wardina ni. Cara lakonan dia lain. SENTAP beb. Tapi sayang aku rasa dia x nak berlakon lagi dah.

p.p.s: Fakta lagi menarik anda sudah bosan dengan kerjaya sekarang? TEROKA KERJAYA BARU YANG SUNGGUH MUDAH DAN MENYERONOKKAN!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

aku punya blog [hitamnyalukisan] Theme is Edited by Armyzx Bloggerized by armyzx © 2009