Sunday, March 14, 2010

Pekerjaan Itu Suatu Ibadah


Memang benar dalam Islam sendiri mengatakan kerja itu suatu ibadah. Sesungguhnya apabila kita melakukan kerja itu hendaklah dengan ikhlas agar kita bukan saja mendapat mencari rezeki yang halal tetapi kita mendapat ganjaran pahala dari Nya. Mudah bukan konsep Islam itu. Kenapa manusia terlepas semua ganjaran yang dijanjikan Allah itu. Manusia bertungkus lumus kerja dari pagi sampai petang. Pergi Kerja Pagi, Balik Petang……… Dapat Gaji Bayar Hutang. Adakah anda ingin hidup begitu dengan cara hidup lama anda. Tentu tidak bukan JAWAPANNYA.                                                           

Rezeki takkan datang bergolek TANPA USAHA!!! Hanya sedikit USAHA maka kita akan ditunjukkan jalan kepada kesusahan. Kita jangan jadi hamba yang ego, kita minta kepada Nya. Hanya DIA mengetahui apa yang kita rasa.

Pelbagai peluang ada di depan mata kita, tetapi kita membutakan mata dan memekakkan telinga.  Tiada manusia yang akan gagal dalam hidup kecuali dia memilih untuk gagal. Dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan untuk mencuba. Jika orang lain boleh dapat RM2000-RM5000 seminggu, secara part-time kenapa Tidak Anda? Anda pun boleh…

p/s: "Kejayaan itu untuk orang-orang yang berani sahaja...mulakan langkah pertama anda dengan REGISTER dengan saya dan personal coaching akan diberikan setiap hari sehingga 90 hari di dalam talian.

p/p/s: Apakah sistem ini terjamin? Ya! Program 100% online dan SAH. Terbukti berkesan untuk 1Malaysia. Jana pendapatan dengan BIJAK hanya dari RUMAH dan ianya PERCUMA. Mulakan langkah awal anda untuk BEBASWANG.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

aku punya blog [hitamnyalukisan] Theme is Edited by Armyzx Bloggerized by armyzx © 2009